Іващенко О. М. З історії Житомирського педагогічного інституту (1919-1929 рр.)
/ О. М. Іващенко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 3—8. На основі архівних матеріалів та періодичної преси відтворена історія організації та діяльності Житомирського педагогічного інституту в перше десятиріччя свого існування.
|
Text of the article: 99iomzpi.zip
| |
Іванченко А. В. Концепції соціалізації особистості у західній педагогіці другої половини ХХ століття
/ А. В. Іванченко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 9—13. У статті здійснено аналіз сучасних світових концепцій соціалізації особистості: технократичних, авторитарного раціоналізму, психоаналітичної, неогуманістичної.
|
Text of the article: 99iavpdp.zip
| |
Левківський М. В. Нові навчальні технології
/ М. В. Левківський // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 14—18. Розглядаються найбільш відомі в сучасній теорії й практиці найновіші навчальні технології (в загальноосвітній та вищій школі)
|
Text of the article: 99lmvnnt.zip
| |
Дубасенюк О. А. Факторний аналіз виховної діяльності педагога загальноосвітньої школи
/ О. А. Дубасенюк // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 19—23. Розглядається факторна структура виховної діяльності педагогів загальноосвітньої школи в двох діяльнісних підпросторах. Подається аналіз показників для визначення оптимальних факторних рішень.
|
Text of the article: 99doazsh.zip
| |
Рудницька Н. Ю. Тенденції та суттєві особливості вивчення краєзнавства учнями початкових шкіл Волині (20-ті рр. ХХ ст.)
/ Н. Ю. Рудницька // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 24—27. У статті розглянуто особливості вивчення краєзнавства учнями початкових шкіл Волині в 20-тих рр. ХХ ст. Запропонований дидактичний аналіз змісту краєзнавчих тем і виділені домінуючі тенденції.
|
Text of the article: 99pnushv.zip
| |
Баранівська А. Ф. Про використання деяких педагогічних принципів при викладанні математики
/ А. Ф. Баранівська // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 28—30. В статті розглядаються два методи навчання — алгоритмічний і понятійний, їх використання в процесі вивчення математики, встановлюється зв’язок між ними.
|
Text of the article: 99bafpvm.zip
| |
Міхеєв В. В. Використання багатопрофільної комп’ютерної системи лінійного тестування в процесі навчання
/ В. В. Міхеєв // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 31—33. В статті описано призначення, функції та застосування багатопрофільної комп’ютерної системи лінійного тестування в процесі навчання.
|
Text of the article: 99mvvtpn.zip
| |
Семенець С. П. Функціональні рівняння як засіб введення елементарних функцій у курсі алгебри і початків аналізу
/ С. П. Семенець // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 34—36. У статті наведено спосіб введення елементарних функцій, що вивчаються в курсі алгебри і початків аналізу загальноосвітньої школи, як розв’язків деяких функціональних рівнянь.
|
Text of the article: 99sspapa.zip
| |
Мисечко Є. М. Дидактичні принципи формування професійної компетентності вчителя
/ Є. М. Мисечко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 37—41. На основі теоретичних досліджень і проведеного педагогічного експерименту аналізуються спеціальні дидактичні принципи формування професійної компетентності вчителя.
|
Text of the article: 99maepkv.zip
| |
Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: стратегія проектування
/ І. Д. Бех // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 42—43. У статті викладене теоретико-методологічне обґрунтування суттєвих компонентів виховання
|
Text of the article: 99bidvsp.zip
| |
Гужанова Т. С. Культура спілкування як засіб гуманізації стосунків між учнями
/ Т. С. Гужанова // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 44—45. Автор порушує питання виховання культури спілкування між учнями та накреслює шляхи їх вирішення.
|
Text of the article: 99gtcgsu.zip
| |
Ілліна О. В. Формування у майбутнього вчителя організаторських умінь
/ О. В. Ілліна // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 46—49. У статті розглянута проблема формування організаторських умінь у майбутніх учителів. Запропонований аналіз її розв’язання шляхом застосування педагогічних задач.
|
Text of the article: 99iovvov.zip
| |
Ковальчук В. А. Педагогічні передумови виникнення соціально-педагогічних ситуацій у професійній діяльності вчителя
/ В. А. Ковальчук // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 50—53. Розглядається процес розгортання соціально-педагогічної ситуації, перетворення її в соціально-педагогічну задачу в професійній діяльності вчителя. Аналізуються також особливості становлення соціально-педагогічної ситуації в різних соціокультурних, освітніх, вікових умовах.
|
Text of the article: 99kvapdv.zip
| |
Антонова О. Є. Історичний аспект становлення системи базових педагогічних знань у психолого-педагогічній та філософській літературі XVIII - ХІХ століть
/ О. Є. Антонова // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 54—58. У статті аналізуються головні етапи становлення системи базових педагогічних знань на матеріалі історико-педагогічної літератури XVIII - ХІХ століть.
|
Text of the article: 99aoepfl.zip
| |
Сидорчук Н. Г. Категорійний аналіз поняття «самоосвітня діяльність майбутнього вчителя»
/ Н. Г. Сидорчук // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 59—62. У статті здійснений категорійний аналіз поняття самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя на основі огляду науково-теоретичного доробку сучасної педагогіки та психології.
|
Text of the article: 99sngdmv.zip
| |
Климова К. Я. Роль педагогічної гри у розкритті й удосконаленні мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкових класів в умовах діалектного оточення
/ К. Я. Климова // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 64—66. Керуючись власним досвідом роботи над подоланням діалектних помилок у мовленні студентів і сучасними досягненнями лінгводидактики, автор статті ілюстративно доводить, що педагогічний тренінг є одним з ефективних засобів впровадження гнучких педагогічних технологій у методику формування мовної особистості майбутнього вчителя початкових класів.
|
Text of the article: 99kkyado.zip
| |
Пуховська Л. П. Проблеми інтеграції педагогічної освіти України в загальноєвропейський освітній простір
/ Л. П. Пуховська // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 67—71. Розглядається світовий досвід організації педагогічної освіти та розвитку управлінських структур. Аналізується можливість запозичення прогресивних форм розвитку педагогічних навчальних закладів Західної Європи в сучасній українській державі.
|
Text of the article: 99plpzop.zip
| |
Пелешок Е. Х. Особливості вивчення ліричних творів на уроках українського читання в початкових класах
/ Е. Х. Пелешок // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 72—74. У статті розкриваються особливості роботи над ліричними віршами на уроках українського читання в початковій школі. Аналізуються проблеми, пов'язані з вивченням ліричних творів, і пропонуються шляхи їх розв'язання.
|
Text of the article: 99phevpk.zip
| |
Вітвицька С. С. Формування творчого мислення в учнів старших класів
/ С. С. Вітвицька // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 75—79. У поданому матеріалі розглядається специфіка формування творчого мислення у старших школярів, подається класифікація видів мислення та методики його розвитку.
|
Text of the article: 99vssusk.zip
| |
Ленчук І. Г. Алгоритмічний підхід у побудові проекційних креслень комбінацій двох тіл
/ І. Г. Ленчук // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 80—84. Обґрунтовуються алгоритми побудови зображень комбінацій стереометричних тіл як за допомогою традиційних креслярських інструментів, так і “від руки”.
|
Text of the article: 99ligkdt.zip
| |
Ляшенко Б. М. Використання ЕОМ при вивченні методу Монте-Карло розв’язування систем лінійних алгебраїчних рівнянь
/ Б. М. Ляшенко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 85—88. Створено відповідний пакет прикладних програм і розроблено методику його використання в навчальному процесі.
|
Text of the article: 99lbmlar.zip
| |
Kalinina L. V. Pre-service teacher development project: ideas and practice
/ L. V. Kalinina // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 89—95. У статті розглядаються проблеми організації методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у мовному педагогічному вузі та пропонуються шляхи їх вирішення в межах системного підходу.
|
Text of the article: 99klvpip.zip
| |
Квеселевич Д. І. Порівняльна типологія інтеграції словосполучення в мовах індоєвропейської сім’ї
/ Д. І. Квеселевич // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 96—98. У статті інтеграція словосполучення у складне слово розглядається як індоєвропейська мовна універсалія, що потребує порівняльно-типологічного аналізу, який до цього часу не проводився.
|
Text of the article: 99kdimis.zip
| |
Потапенко С. І. Дискурсно-когнітивне вивчення словосполучень із прийменником of в англійській мові
/ С. І. Потапенко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 99—103. У статті доведено, що дискурсно-когнітивний підхід дає змогу застосувати єдину термінологію на комунікативному, когнітивному та мовному рівнях і описати структуру словосполучень з прийменником of у термінах компонентів та параметрів. Виділено компонентні, компонентно-параметральні, параметрально-компонентні, параметральні словосполучення та їхні підвиди, які відрізняються своїми функціями і вживанням із артиклями.
|
Text of the article: 99psipam.zip
| |
Місяць Н. К. Проблеми упорядкування української офтальмологічної термінології
/ Н. К. Місяць // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 104—107. Аналізуються шляхи утворення української офтальмологічної термінології: власні ресурси мови, запозичення. На підставі походження, форми та функцій виділяються групи офтальмологічних термінів.
|
Text of the article: 99mnkuot.zip
| |
Усатенко T. М. Конструкція з ппкс у системі стилістичних фігур художнього тексту
/ T. М. Усатенко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 108—115. Стаття присвячена питанню про статус специфічної розмовної структури (конструкції з приєднаним після крапки сегментом) у художньому тексті. Розглядаються зв’язки конструкції з ППКС з існуючими стилістичними прийомами і фігурами, що їх застосовують автори художніх текстів з метою увиразнення літературних творів.
|
Text of the article: 99utmfht.zip
| |
Кузніцова І. В. Особливості характеризації персонажів у художньому тексті в термінах теорії відношень
/ І. В. Кузніцова // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 116—119. У статті розглядаються особливості авторської текстової стратегії, які моделюють виникнення певного відношення читача до персонажів художнього твору.
|
Text of the article: 99kivttv.zip
| |
Соколовська С. Ф. Очужуюча сюжетобудова
/ С. Ф. Соколовська // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 120—123. У статті на матеріалі сюжетобудови творів Б.Брехта досліджується ефект очуження як мистецький закон, який має свої естетичні та літературно-художні критерії і принципи, і якому належить значна роль у розвитку традиції та її поєднанні з вимогами сучасності.
|
Text of the article: 99sosfos.zip
| |
Шевчук М. В. Питання класифікації традиційних сюжетів у творчості Лесі Українки
/ М. В. Шевчук // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 124—129. В статті розглянуто проблеми класифікації традиційного сюжетно-образного матеріалу. Запропонована класифікація традиційних сюжетів у творчості Лесі Українки, в якій системою розподілу цих сюжетно-образних структур є виділення генетичних груп.
|
Text of the article: 99shmvlu.zip
| |
Кавун О. О. Семантико-структурна типологія англійських та українських прізвищ
/ О. О. Кавун // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 130—139. У статті аналізуються основні семантичні та структурні типи англійських та українських прізвищ і пропонується їх класифікація.
|
Text of the article: 99kooaup.zip
| |
Корень О. В. Семантико-синтаксичні моделі англійських прислів’їв
/ О. В. Корень // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 140—144. Розглянуті основні підходи до конструювання моделей прислів’їв, визначені вимоги до них та принципи їх побудови. Виявлені частотні та продуктивні структурно-семантичні моделі прислів’їв, їх прагматичний потенціал.
|
Text of the article: 99kovmap.zip
| |
Стадниченко А. П. Вплив чинників середовища на регуляцію білкового обміну у витушки пурпурної (Mollusca: pulmonata: Bulinidae)
/ А. П. Стадниченко // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 145—147. Вивчено вплив різних концентрацій амонію нітрату (2000, 4000, 6000 мг/л) на вміст загального білка (мг/л) в гемолімфі витушки пурпурної при дії на неї різних чинників середовища абіотичної (дефіцит кисню, кисла реакція води, хронічна дія низьких доз радіонуклідів донних відкладень) і біотичної природи (трематодна інвазія та метаболіти синьо-зелених водоростей).
|
Text of the article: 99sapovp.zip
| |
Гарбар О. В. Особливості екології ставковиків (Gastropoda, Pulmonata) фауни Житомирського Полісся
/ О. В. Гарбар // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 148—150. Досліджено дію на ставковиків різноманітних біотичних та абіотичних чинників середовища. Розглянуто вплив найпоширеніших антропічних чинників на кількісний та якісний склад фауни лімнеїд.
|
Text of the article: 99govzhp.zip
| |
Музика О. О. Теоретичні та методологічні проблеми дослідження мотивації творчості
/ О. О. Музика // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 151—155. У статті намічаються шляхи аналізу мотивації творчої активності обдарованої особистості.
|
Text of the article: 99moodmt.zip
| |
Музика О. Л. Стратегіально-ціннісна організація свідомості творчо обдарованої особистості
/ О. Л. Музика // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 156—160. Обґрунтовується положення про стратегіально-ціннісну детермінацію процесу становлення творчо обдарованої особистості.
|
Text of the article: 99moltoo.zip
| |
Король Л. М. Дослідження особливостей емпатійності молодших школярів
/ Л. М. Король // Visnyk Zhytomyrskogo Pedagogichnogo Instytutu. — 1999. — № 3. — P. 161—164. Виявлені особливості емпатійності сучасних молодших школярів, деякі психолого-педагогічні умови її формування в навчально-виховному процесі.
|
Text of the article: 99klmmsh.zip
| |